سیمان شرق رکوردی جدید بر جای گذاشت/ رشد 96 درصدی درآمد ماهانه "سشرق"

سیمان شرق رکوردی جدید بر جای گذاشت/ رشد 96 درصدی درآمد ماهانه "سشرق"

سیمان شرق در شهریورماه سال جاری مجموع فروش محصولات خود را در طی دوره برابر با 169،052 تن اعلام کرد و بیشترین مقدار فروش طی این دوره یک‌ماهه مربوط به محصول سیمان داخلی بود.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان شرق در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره ماهانه را بالغ‌بر 891 میلیارد ریال اعلام کرده که از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز درآمد‌های "سشرق" بالغ‌بر 6 هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده، بیشترین درآمد شناسایی‌شده سیمان شرق در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

درآمد‌های عملیاتی سیمان شرق تا شهریورماه 1400

بر اساس این گزارش، درآمدی که سیمان شرق در شهریورماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته افزایش قابل‌توجه 96 درصد رشد را از خود بر جای گذاشته و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش 158 درصدی را به همراه داشته، درآمد ثبت‌شده "سشرق" از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نسبت به سال گذشته 75 درصد رشد را مشاهده کرده است.


بیشتر بخوانید: رشد کمتر از یک درصد فروش "سشرق"


بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده مربوط به سیمان داخلی با مبلغی بالغ‌بر 724 میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول 5،188،569 ریال اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته 9 درصد افزایش نرخ فروش را به همراه داشته است.

 فروش محصولات تولیدی "سشرق"

بر اساس این گزارش، سیمان شرق در شهریورماه سال جاری مجموع فروش محصولات خود را در طی دوره برابر با 169،052 تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته 75 درصد افزایش فروش داشته و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با 19 درصد رشد مواجه بوده، بیشترین مقدار فروش طی این دوره یک‌ماهه مربوط به محصول سیمان داخلی با 139،567 تن بوده و گران‌ترین محصول ارا‌يه‌شده سیمان شرق متعلق به سیمان صادراتی با 6،702،055 ریال بوده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد