قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 9 تیر/ انتشار تصاویر گوشی جدید سامسونگ

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 9 تیر/ انتشار تصاویر گوشی جدید سامسونگ

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز چهارشنبه نهم تیر 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

انتشار رندرهای باکیفیت و تاریخ احتمالی معرفی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

گزارشی که از گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده، تقریبا تمامی اطلاعات لازم درباره ظاهر این تلفن هوشمند تاشو را در اختیار ما قرار می‌دهد و حتی تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی زیبا را هم مشخص می‌کند.

به لطف اطلاعات وب‌سایت Giznext، حالا باکیفیت‌ترین تصاویر و رندرها از نسل بعدی موبایل تاشو سامسونگ را در اختیار داریم. بهترین و بزرگ‌ترین تغییر گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا در نمایشگر ثانویه آن رخ داده که از نمایشگر قبلی 1.1 اینچی به یک نمایشگر بزرگ‌تر تبدیل شده است.

این صفحه نمایش که روی بخش بیرونی دستگاه قرار گرفته، حالا می‌تواند متن‌های بزرگ‌تری را نشان دهد و مفیدتر ظاهر شود. کمی آن طرف‌تر می‌توانیم دوربین دوگانه جدیدی را ببینیم که با چیدمان عمودی تعبیه شده‌اند و بالای آن‌ها یک فلش LED قرار گرفته است.

اگر به رندرهای منتشره نگاه کنید، می‌توانید تاریخ 11 اوت مصادف با 20 مرداد را روی نمایشگر آن ببینید. این تاریخ احتمالا زمان مراسم بعدی آنپکد سامسونگ خواهد بود؛ جایی که علاوه بر گلکسی زد فلیپ 3 باید شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی واچ 4هم باشیم. پیش‌تر دیده شده بود که تاریخ ذکر شده در نمایشگر گوشی‌هایی که رندرشان لو رفته همان تاریخ رونمایی از محصول است.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت گوشی‌های شرکت شیايومی

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد