قیمت جدید گوشت اعلام شد

قیمت جدید گوشت اعلام شد

قیمت هر کیلو گوشت قرمز در بازار طی دو هفته اخیر 10 تا 15 هزار تومان افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ريیس اتحادیه گوشت گوسفندی نوشت: قیمت هر کیلو گوشت قرمز در بازار طی دو هفته اخیر 10 تا 15 هزار تومان افزایش یافته است.

ملکی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 127 تا 133 هزار تومان به مغازه دار و با احتساب 10 تا 15 درصد سود معادل 139 تا 146 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

به گفته ريیس اتحادیه گوشت گوسفندی، صادرات دام و کمبود عرضه در بازار داخل علت گرانی 10 تا 15 هزار تومانی گوشت طی 2 هفته اخیر در بازار است.

بسیاری از فعالان بازار معتقدند که اختلالات حمل و نقل در تردد جاده ای ناشی از بارش باران و برف، افزایش صادرات مازاد بر مجوزهای صادر شده و تمایل دامداران به نگه داری دام علت اصلی گرانی گوشت در بازار است، اما مدیرعامل اتحادیه دام سبک می گوید که گرانی گوشت ارتباطی به صادرات دام ندارد.

ريیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به افزایش مصرف و پروتيین در فصل سرما، اختلالات حمل و نقل ناشی از بارش برف منجر به کمبود عرضه دام و التهاب قیمت در بازار شده است.

بررسی های میدانی نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو بره نر 60 تا 65 هزار تومان، قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 140 تا 150 هزار تومان، سردست گوسفندی 170 تا 180 هزار تومان و جگر گوسفندی 190 هزار تومان است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد