ثبات بازار سرمایه اولویت فوری رییس دولت سیزدهم

ثبات بازار سرمایه اولویت فوری رییس دولت سیزدهم

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در مراسم تنفیذ که صبح امروز با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری برگزاری شد، ثبات بازار سرمایه و بورس را به عنوان اولویت فوری دولت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ رییس دولت سیزدهم گفت: به دنبال رفع تحریم‌های ظالمانه خواهیم بود اما سفره مردم به اقتصاد را شرطی نکرده و به اراده بیگانگان گره نزده و  مسايل پیش روی دولت را دنبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در ادامه سخنان، خود کسری بودجه، بازار سرمایه و ثبات در بازار سرمایه، کنترل تورم و گرانی و کرونا را از مسايل فوری و ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به موضوع و مسيله آب و برق و بسیاری از نیازمندی‌هایی که امروز وجود دارد، ضمن خسته نباشید به همه دولتمردان دولت دوازدهم، اما کارهایی بسیاری وجود دارد که از امروز و با نگاه به مسايل پیش‌رو، برنامه تحول آنی، فوری و کوتاه مدت برای آنها تنظیم شده که با داشتن حدود 10 مساله محوری، دولت برای آن اقدام خواهد کرد.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان داده می شود که علاوه بر شناسایی درست و دقیق مسايل و مشکلات، راهکارهای مسايل شناسایی شده و در این مسیر از نگاه کارشناسان، خبرگان و صاحبنظران نیز بهره گرفته شده است و امیدواریم حل مسايلی که امروز پیش پای دولت قرار دارد به صورت فوری و آنی و با قوت دنبال شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد