پیش‌بینی قیمت طلا فردا 5 خرداد / قیمت طلا فردا افزایشی می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 5 خرداد / قیمت طلا فردا افزایشی می‌شود؟

در بازار طلای امروز انس جهانی طلا بعد از یک نوسان به 1883 دلار رسید. همچنین سکه در بازار داخلی امروز با یک نوسان قیمتی همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان بازار طلای امروز، انس جهانی طلا به 1883 دلار رسید. قیمت سکه در ابتدای معاملات امروز با افزایش قیمت همراه بود اما بعد از گذشت چند ساعت با کاهش قیمت روبه‌رو شد. قیمت سکه طرح جدید امروز به 10 میلیون و 110 هزار تومان رسید.

محمد کشتی‌آرای،نایب ريیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به تغییرات و نوسان انس جهانی طلا اشاره کرد و گفت: نوسان انس جهانی طلا در بازار امروز درصد بالایی نداشت. همچنین نوسان کمی در بازار دلار شاهد بودیم که هر دو نوسان انس طلا و نرخ ارز در بازار امروز طلا اثرگذار بود.

کشتی‌آرای درباره روند تعادلی در قیمت سکه توضیح داد: نوسان قیمت سکه در بازار دیروز (دوشنبه) و امروز چندان زیاد نبود و در نتیجه کم بودن نوسان قیمت سکه، حباب سکه در بازار کاهش پیدا کرده و به 70 الی 80 هزار تومان رسیده است.

نایب ريیس اتحادیه طلا درباره ادامه روند بازار سکه و طلا عقیده دارد با وجود پیش‌بینی‌های موجود که دلار در همین محدوده قیمتی ادامه دارد، روند بازار طلا در همین محدوده قیمتی ادامه دارد.

محمد کشتی‌آرای معتقد است بازار فردا (چهارشنبه) تا قبل از عصر در همین محدوده قرار دارد و احتمال دارد بازار طلا در عصر روز چهارشنبه دچار تغییرات قیمتی شود.

قیمت سکه قدیم 10 میلیون و 80 هزار تومان، سکه طرح جدید 10 میلیون و 110 هزار تومان اعلام شد.

قیمت نیم سکه پنج میلیون و 600 هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و 750 هزار تومان ثبت شد.

همچنین قیمت سکه یک گرمی به دو میلیون و 250 هزار تومان کاهش یافت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد