سورپرایز یا شوک به سهامداران "وسدید"/ "فرابورس" مراقب سرمایه ما باشد

سورپرایز یا شوک به سهامداران "وسدید"/ "فرابورس" مراقب سرمایه ما باشد

سهامداران

به گزارش بورس‌نیوز، مسيولان محترم فرابورس، حالا که بازارسرمایه سقوط کرده و سهامداران بخش زیادی از سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند، حداقل شما مرحم زخم ما باشید و نمک به زخم نپاشید.

نماد "وسدید" از اول ریزش‌های بازار تا اسفندماه، حدود 38درصد افت قیمت تجربه کرده بود؛ دل ما به افزایش‌سرمایه شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خوش بود، شاید بخشی از ضرر و زیان مان جبران شود.

سهمی که روی قیمت 2200 تومان بسته شده، بعد از افزایش سرمایه 653 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها باید در محدوده بالای 300 تومانی بازگشایی شود اما؛ نماد چند دقیقه‌ای بدون دامنه نوسان بازگشایی شد ولی اردرها روی قیمت 160 تومان سهامداران را غافلگیر کرد.

البته اردرها حذف شد تا فردا دوباره مچینگ انجام شود ولی خواهشا یادتان باشد این شرکت به اندازه کافی بابت قضیه شرکت فرآب ضربه خورده و حالا هم عده‌ای از زمین زدن "وسدید" خوشحال خواهند شد.

حق ما سهامداران این نیست که هم از دوست بکشیم و هم از دشمن یا نمادها را در منفی‌های شدید باز نکنید یا اگر باز کردید اجازه بازی با قیمت‌ها را به سفته بازان ندهید.

سهامداران بازار پایه هم آدم هستند و امروز هر چه تلاش کردیم با ناظر بازار صحبت کنیم نشد و متاسفانه هیچ مطلبی هم در مورد مشکلات ما درج نگردید.

این هم تصویری از آخرین وضعیت نماد قبل از حذف سفارش‌ها


سهامداران بی نوای "وسدید" را دریابید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد