تعامل با فعالان بازار سرمایه برای ایجاد رشد معاملات بورس

تعامل با فعالان بازار سرمایه برای ایجاد رشد معاملات بورس

بورستهران - ایرنا - نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: امیدواریم در تعامل با فعالان حاضر در بازار سرمایه و راهکارهای به دست آمده به مسایلی مشخص برای رشد و توسعه بازار سرمایه دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمدحسن ابراهیمی سرو علیا» امروز (شنبه) در اولین گردهمایی میز صنعت شرکت‌های سبدگردان در جمع خبرنگاران و نیز جمعی از فعالان حاضر در بازار سرمایه اظهار داشت: در نزدیک به دو ماه گذشته، تعامل با فعالان بازار سرمایه در سازمان بورس با عنوان میز صنعت آغاز شد. 

وی افزود: اقدامات انجام شده بیشتر در حوزه خدمات است اما تفاوتی ندارد که نام این میز به عنوان میز خدمت باشد یا میز صنعت، موضوع مدنظر در این جلسات این است که از این اقدام در جهت پیشبرد خدمات صورت گرفته در بازار سرمایه استفاده کنیم.

ابراهیمی سرو علیا اظهار داشت: اعتقاد ما این است که نهادهای مالی در بازار سرمایه از جایگاهی ویژه برخوردارند و با نظرات خود می توانند تغییراتی را در وضعیت بازار سرمایه ایجاد کنند.

نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: ما شنوای صحبت های مطرح شده از سوی فعالان حاضر در بازار سرمایه هستیم و به طور قطع از تجربیات آنها برای بهبود وضعیت حاکم در بازار استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم با راهکارهای به دست آمده در تعامل با فعالان حاضر در بازار سرمایه به مسایل مشخصی برای رشد و توسعه بازار سرمایه دست پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد