دوج کوین از دست بیت کوین فرار کرد

دوج کوین از دست بیت کوین فرار کرد

این واقعیت پنهان نیست که تسلط بیت کوین در بازار کریپتو تاثیر عمیقی بر سایر ارزهای دیجیتال و قیمت آنها دارد. با توجه به...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این واقعیت پنهان نیست که تسلط بیت کوین در بازار کریپتو تاثیر عمیقی بر سایر ارزهای دیجیتال و قیمت آنها دارد. با توجه به حرکت رنج بیت کوین برای بیش از یک ماه، دوج کوین فرصت مناسبی برای فرار پیدا کرده است.

طبق گزارش‌ها، همبستگی مشترک دوج کوین با بیت کوین به پایین‌ترین سطح 0٫23 رسیده که پایین‌ترین رقم از می 2021 است. البته این اتفاق در بازار نسبتا صعودی فعلی، ممکن است به نفع یک آلت کوین نباشد.

در گذشته، هر بار که همبستگی دوج کوین با بیت کوین پایین بود، روندها با تاخیر به این آلت کوین می‌رسید. به عنوان مثال، درست زمانی که سقوط ژوين شروع شد، بیت کوین نشانه‌هایی از کاهش قیمت را تا 8 ژوين نشان داد، در حالی که دوج کوین، علیرغم فشار نزولی بازار، همین روند را 48 ساعت به تاخیر انداخت و نزول خود را در 10 ژوين آغاز کرد.

در جبهه شاخص قدرت نسبی (RSI)، در حالی که بیت کوین در حال ترسیم شیب تدریجی است، دوج کوین ورود به منطقه صعودی را از دست داد و در عوض دوباره به زیر منطقه نزولی سقوط کرد. روند نزولی 14 ماهه آن همچنان به عنوان مقاومت عمل می‌کند و در این هفته، قیمت آن 15 درصد سقوط کرد. دوج کوین حتی می‌تواند دوباره کاهش یابد، زیرا کندل‌ها هنوز پایین‌تر از باندهای بولینگر هستند.

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد