احتمال پایان سبز بورس در هفته سوم آبان/ 5 سیگنال مهم امروز بازار سهام چیست؟

احتمال پایان سبز بورس در هفته سوم آبان/ 5 سیگنال مهم امروز بازار سهام چیست؟

بازار سهام دیروز 18 آبان ماه، پایان سبزی داشت. کارشناسان به ادامه روند سبز بورس امیدوارند. حال باید بازار امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته بازار سهام در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل بورس با بیش از سه هزار واحد مثبت (0٫2 درصد رشد) در محدوده یک میلیون و 434 هزار واحد قرار گرفت. هفته سوم آبان در حالی برای بازار سهام به پایان می‌رسد که تنها یک روز قرمز داشته است. حال باید دید در آخرین روز از این هفته بورس تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

ایرادات شورای نگهبان به مصوبه آزادسازی واردات خودرو روز گذشته در کمیسیون صنایع و معادن رفع اشکال شد و این مصوبه به زودی در صحن علنی مجلس بررسی و در صورت تصویب، به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل (44) قانون اساسی موافقت کردند.

دولت فرانسه خبر داد که وزرای فرانسه و روسیه روز جمعه در دیدار با یکدیگر درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران رایزنی خواهند کرد.

علی صالح آبادی، ريیس کل بانک مرکزی گفت: ارزش معاملات ارز در سامانه نیما در 7 ماهه امسال معادل کل سال 1399 بوده است. در بازار متشکل ارزی نیز حجم معاملات تاکنون معادل 1٫1 میلیارد دلار بوده است. این امر نشان از بهبود شرایط ارزی کشور است. پیش‌بینی می‌کنیم همین روند رو به رشد تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.

«بلومبرگ» گزارش داد: با افزایش قیمت نفت و گاز طبیعی، تقاضا برای اتانول و سوخت‌های گیاهی رشد کرده است. همین مسيله باعث شد تا قیمت شکر که در تولید اتانول و سوخت‌های سبز کاربرد دارد، هم افزایش یابد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد