نوسان نرخ محصولات فولاد خوزستان در بورس کالا

نوسان نرخ محصولات فولاد خوزستان در بورس کالا

در این هفته شاهد عرضه 20.000 تن شمش فولاد شرکت بوده‌ایم، این عرضه با تقاضای 23.000 تنی مواجه شد و قیمت میانگین هر تن از آن 103 میلیون تن رسیده است.

خواندن 4 دقیقه

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد خوزستان در جریان معاملات هفته قبل معاملات 4 هزار و 885 میلیارد ریالی را ثبت کرد.

این ارزش نسبت به هفته قبل بیش از 100 درصد افزایش را نشان می‌دهد که علت رشد محسوس ارزش معاملات این شرکت نسبت به هفته پایانی بهمن ماه را می‌توان افزایش ثبت تقاضا در محصول تختال این شرکت می‌توان عنوان کرد.

در این هفته شاهد عرضه 20.000 تن شمش فولاد شرکت بوده‌ایم. این عرضه با تقاضای 23.000 تنی مواجه شد و قیمت میانگین هر تن از آن 103 میلیون تن رسیده که بالاترین نرخ ثبت شده این محصول نیز 103 میلیون و 780 هزار ریال رسید.

نرخ این هفته در مقایسه با هفته پایانی بهمن ماه در حدود 5 درصد کاهش را نشان می‌دهد. ارزش معاملات این محصول به 2 هزار و 59 میلیارد ریال رسید.

همچنین در هفته قبل شاهد عرضه 22.000 تن تختال شرکت بوده‌ایم که با تقاضای مشابهی مواجه شد. نرخ متوسط هر تن از این محصول نیز به 128 میلیون و 460 هزار ریال رسید.

ارزش معاملات محصول تختال نیز به 2 هزار و 826 میلیارد ریال رسیده و نرخ تختال شرکت نسبت به هفته پایانی بهمن ماه 2 درصد افزایش را نشان می‌دهد تا به این ترتیب شاهد نوسان نرخ محصولات شرکت در هفته قبل باشیم.

در جدول زیر آمار معاملات شرکت خوزستان ارايه شده است:

همچنین در ادامه نمودار فروش هفتگی این شرکت در بورس کالا در شش ماه گذشته ارايه شده است. همان گونه که در نمودار نیز مشخص است شاهد رشد محسوس ارزش معاملات شرکت در اولین هفته از اسفند ماه سال جاری هستیم.

بیشتر بخوانید:

کاهش 34درصدی درآمدهای "فخوز" در بهمن‌ماه

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد