این رولزرویس به سلیقه ‌ایرانیان ساخته شده‌ است!

این رولزرویس به سلیقه ‌ایرانیان ساخته شده‌ است!

منصوری یکی از معدود تیونرهایی است که بسته پکیج جامعی را برای رولزرویس فانتوم ارايه می‌دهد.

دیجیاتو: منصوری یکی از معدود تیونرهایی است که بسته پکیج جامعی را برای رولزرویس فانتوم ارايه می‌دهد. منصوری یکی از معدود تیونرهایی است که بسته پکیج جامعی را برای رولزرویس فانتوم ارايه می‌دهد. هر شخصی با توجه به خواسته و محدوده بودجه خود می‌تواند اتومبیلش را در سطحی مشخص تیون کند. با این حال ساخته‌های این تیونر ایرانی الاصل ارزان‌قیمت نیستند، چرا که هم‌اکنون یک رولزرویس فانتوم منصوری با قیمت 975000 یورو (959326 دلار) در آلمان آگهی شده است، قیمتی که در حدود سه برابر از نسخه اصلی رولزرویس فانتوم گرانتر است.

رولزرویس فانتوم منصوری شامل این قطعات می‌شود: سپر جلوی سفارشی با ورودی‌های هوای بزرگتر، دی‌لایت‌های اضافه و جداکننده سپر از جنس فیبرکربن. در این خودرو با الهام از نسل جدید فانتوم، قسمت‌های پایین سپر سفیدرنگ شده‌اند. منصوری برای تزیین این خودرو از خطوط نارنجی رنگ استفاده شده است. ترکیب رنگ‌های مشکی و نارنجی سبب شده است که ظاهر رولزرویس فانتوم منصوری خاص و منحصر به فرد باشد.

نسخه تیون شده منصوری به گلگیرهای پف کرده‌ای نیز مجهز است که آبکش‌های متفاوتی نسبت به نسخه استاندارد دارند. رکاب‌های جانبی از جنس فیبرکربن نیز برای فانتوم منصوری در نظر گرفته شده‌اند. دیفیوزر ساده‌ای در قسمت عقب خودرو مشاهده می‌شود که اگزوزهای چهارگانه را درون خودش جای داده است. دو اسپویلر نیز روی صندوق و سقف خودرو در قسمت عقب قرار دارند.

رولزرویس فانتوم منصوری به سیستم اگزوز اسپرت مجهز است که مالک می‌تواند از طریق آن صدای اگزوز خودرو را از راه دور کنترل کند و تغییر دهد. دیگر نکته بارز این رولزرویس خاص، رینگ‌های 24 اینچی فورج DX5 هستند. این رینگ‌های پنچ پره مشکی رنگ هستند و بخشی از آن‌ها پوشش نارنجی رنگ دارد. این رینگ‌ها به سختی در قوس چرخ‌ها قرار می‌گیرند و به واسطه سیستم تعلیق بادی نصب آن‌ها امکان پذیر شده است.

جزيیات بیشتر از رولزرویس فانتوم منصوری

منصوری برای کابین این فانتوم از رنگ نارنجی به صورت گسترده استفاده کرده است، به طوری که اکثر قطعات کابین خودرو نارنجی رنگ هستند. روکش صندلی‌ها، قسمت‌هایی از داشبورد، روکش فرمان و تو دری‌ها نارنجی رنگ هستند. البته برخی قطعات کابین با رنگ مشکی پیانویی یا فیبرکربن تزیین شده‌اند تا از یکنواختی جلوگیری به عمل آید.

زیر کاپوت رولزرویس فانتوم منصوری پیشرانه 6.75 لیتری V12 با توربوشارژرهای دوقلو قرار دارد. این پیشرانه درپوش جدیدی از جنس فیبرکربن دریافت کرده است و برخی اصلاحات نیز روی آن اعمال شده‌اند. حداکثر قدرت این پیشرانه 602 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن 950 نیوتن‌متر است. پیشرانه نسخه منصوری در مقایسه با نمونه استاندارد، 39 اسب‌بخار قدرت و 50 نیوتن متر گشتاور بیشتری دریافت کرده است.

رولزرویس فانتوم منصوری هم‌اکنون در سایت خرید و فروش خودرو آلمانی mobile.de آگهی شده است و طبق ادعای فروشنده، کاملا نو است. به دلیل تغییراتی که در سیستم اگزوز این خودرو ایجاد شده است، نمی‌توان از این خودرو در آلمان استفاده کرد چرا که با قوانین صادراتی این کشور هماهنگی ندارد. بنابراین خریدار این فانتوم یک میلیون دلاری، بایستی آن را از آلمان خارج کند. رقیب هم‌قیمت و هم‌رده این خودرو، فانتوم‌های سفارشی ساخته شده توسط خود رولزرویس هستند.

پ

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد