سنگین ترین صف های خرید و فروش / تقاضای فروش 450میلیارد تومانی برای ساختمانی ها

سنگین ترین صف های خرید و فروش / تقاضای فروش 450میلیارد تومانی برای ساختمانی ها

خالص سفارشات فروش سهام سه هزار و 605میلیارد تومان می‌رسد. «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف «فگستر» به 5.7درصد کل تعداد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 30دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 390میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و 995میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و 605میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «تپکو» و «سمگا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از 270میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «برکت»، «وسپهر» و «کاما» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 310میلیارد تومان (80درصد کل) و 10صف فروش برتر هزار و 90میلیارد تومان (27درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در 114نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (فگستر) به 5.7درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 450میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 325میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود نداشت.

این جدول حدود 26درصد از چهار هزار و 380میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع 990میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 444درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و 370میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد