اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (14فروردین)/ بیشترین تاثیر منفی بر شاخص به فولاد مبارکه رسید

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (14فروردین)/ بیشترین تاثیر منفی بر شاخص به فولاد مبارکه رسید

سهام فولاد مبارکه اصفهان با افت دو درصدی اولین نماد تاثیرگذار در افت شاخص شد. این نماد اولین روز هفته را با صف فروش آغاز کرد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان حدود دو درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.  همچنین با تاثیر هزار و 412واحدی اولین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص شناخته شد.

امروز «فولاد» اولین روز هفته را با سرخ‌پوشی و صف فروش 20میلیونی آغاز کرد. حجم این صف تا نیمه بازار به 45میلیون نیز رسید و پس از آن رفته رفته از حجم آن کاسته شد تا در ساعت 12و 30دقیقه بازار را با صف فروش 28میلیونی ترک کرد.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 13,490ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین 27میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با 13,490ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود 37میلیارد تومان ثبت شد. همچنین 17درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 83درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 26میلیون برگه سهم (96درصد) را افراد حقیقی و تعداد یک میلیون سهم (4درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد