ارزش سهام عدالت امروز 9 شهریور چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت امروز 9 شهریور چقدر شد؟

ارزش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند منفی بازار سهام قرار گرفت و به 12 میلیون و 224 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز،امروز روند بازار سرمایه ریزشی بود و شاخص کل با اصلاح مواجه شد. روز گذشت هم روند بازار به همین شکل بود. امروز ارزش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند منفی بازار سهام قرار گرفت و به 12 میلیون و 224 هزار تومان رسید.

همچنین امروز ارزش 60 درصد قابل فروش سهام عدالت که هنوز تصمیمی برای نحوه فروش آن در نظر نگرفته شده است به هفت میلیون و 334 هزار تومان رسید. همچنین ارزش 30 درصد سبد 5321 هزار تومانی به سه میلیون و 667 هزار تومان رسید.

روند بازار سهام امروز چگونه بود؟

امروز شاخص کل بورس با 27 هزار واحد افت در محدوده یک میلیون و 496 هزار واحد قرار گرفت و حدودا دو درصد افت را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم امروز هفت هزار واحد مفی و حدودا یک و نیم درصد افت در کانال 446 هزار واحد قرار گرفت. با وجود روند منفی بازار اما ارزش معاملات امروز نسبت به روز گذشته با رشد همراه شد و به 12 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز گروه خودرو و نفتی بیشترین نماد منفی را داشتند. در نمادهای گروه شیمیایی هم کمتر نمادی به چشم می‌خورد که روندی مثبت داشته باشد بوعلی یکی از بزرگان این گروه امروز تحرکات مثبتی را ثبت کرد. گروه فلزات اساسی هم امروز نامتعادل و منفی بود. فولاد و فملی هم با عرضه شدید خود کلیت بازار را با چالش رو به رو کردند.

 

 

برای اطلاع از قیمت سهام عدالت روز گذشته می‌توانید ارزش سهام عدالت 9شهریور را بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد