پیش‌بینی قیمت طلا فردا 10 خرداد / قیمت طلا افزایش می‌یابد؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 10 خرداد / قیمت طلا افزایش می‌یابد؟

در بازار امروز انس جهانی طلا به دلیلی تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر ماند. قیمت سکه در بازار داخلی 10 میلیون و 840 هزار تومان ثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، انس جهانی طلا در بازار امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر در کانال 1900 دلار باقی ماند. قیمت طلا در بازار امروز به یک میلیون و 93 هزار تومان رسید.

محمد کشتی‌آرای، نایب ريیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره بازار امروز توضیح داد: موضوع مهمی که در بازار امروز اتفاق افتاد، نوسانات نرخ ارز بود که به کانال 25 هزار تومان رسید. افزایش زیادی که نرخ ارز در بازار امروز ثبت کرد موجب افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شد.

او در ادامه گفت: در کنار افزایش قیمت دلار، سکه به کانال 11 میلیون تومان رسید و بعد از ثبت برخی از نوسانات در بازار ارز و طلا، قیمت دلار به 24 هزار تومان نردیک شد و سکه به ده میلیون و 900 هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای درباره شرایط بازار امروز معتقد است به دلیل افزایش نرخ طلا و سکه، برخی از هیجانات در بازار طلا شکل گرفت و تقاضا در ادامه افزایش قیمت افزایش یافت.

نایب ريیس اتحادیه طلا درباره آینده بازار عقیده دارد که به دلیل نوسانات بازار امروز (یکشنبه) پیش‌بینی سخت است. عوامل موثری در بازار وجود دارد که قیمت طلا و ارز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما در حالت کلی احتمال کاهش قیمت در بازار فردا کم است.

قیمت طلا 18 عیار حدود یک میلیون و 90 هزار تومان ثبت شد.

قیمت سکه طرح جدید 10 میلیون و 900 هزار و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 750 هزار تومان اعلام شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد