حمایت تمام قد استاندار مازندران از سرمایه گذاری در جویبار

حمایت تمام قد استاندار مازندران از سرمایه گذاری در جویبار

استاندار مازندران در کارگروه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ،گفت: یکی از اهداف سفرهای شهرستانی ،رفع موانع...

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،سید محمود حسینی پور در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان جویبار واژه تولید را یکی از پتانسیل های فعال استان برشمرد و افزود: یکی از اهداف سفرهای شهرستانی ،رفع موانع تولید در مراکز مهم اقتصادی است .

نماینده عالی دولت در استان به مشکل کمبود نقدینگی و بدهی های بانکی، بیمه ای و مالیاتی برخی از واحدهای راکد و نیمه فعال شهرستان جویبار اشاره کرد و گفت: دولت پشتیبان واقعی این بنگاه های اقتصادی است و ما در ستاد تسهیل برای احیای این واحدها با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

استاندارمازندارن با اعلام اینکه هر مسيولی که اراده وتوان رفع مشکلات مردم را ندارد کناربرود ،اظهار داشت: حل مشکلات مردم نیازمند کار جهادی و همدلی دلسوزانه مسيولان در استان است .

وی ادامه داد: برای توسعه استان راهی جزء حمایت از بخش خصوصی نیست و مسيولان دستگاه های اجرایی به هیچ عنوان حق ندارند با فعالان اقتصادی خواهان سرمایه گذاری در منطقه با سردی رفتار کنند.

حسینی پور اولویت توسعه اقتصادی شهرستان جویبار را تسهیل جذب سرمایه گذار بیان کردو افزود: ظرفیت کشاورزی و صنعتی جویبار برای جذب سرمایه گذار قابل توجه است و مدیران این شهرستان باید برای سرمایه گذران فرش قرمز پهن کنند.

وی با اعلام اینکه این شهرستان ظرفیت های بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد، بیان کرد: شخصا از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان حمایت خواهم کرد تا هیچ جوانی بیکار نباشد.

مقام عالی دولت دراستان خاطر نشان کرد: تغییر اساسی در جویبار ، همت تمام عیار مدیران شهرستانی و هدایت ستادی را می طلبد.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد