فروش ماشین آلات خطوط تولید و صنعتی در مزایده مردادماه

فروش ماشین آلات خطوط تولید و صنعتی در مزایده مردادماه

ایلنا: در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و عرضه این کالاها در سایت شفاف و رقابتی، سازمان هر ماه مزایده‌های...

به گزارش ایلنا، سعید غلامی باغی،‌ معاون فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی در باره سازمان هر ماه مزایده‌های الکترونیکی خود را در بستر سامانه ستاد تدارکات دولت برگزار می‌کند، گفت: فرایند مزایده 259 سازمان هم با مشارکت تمامی استان‌ها در حال انجام است و از تاریخ 19 مردادماه بازدید متقاضیان و عموم مردم از انبارهای سازمان در سراسر کشور انجام‌شده که تا 26 مرداد مردادماه ادامه خواهد داشت و در روز 30 مرداد برندگان نهایی مشارکت در مزایده 259 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام خواهد شد.

غلامی افزود: در مزایده شماره 259 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کالاهای گوناگون و متفاوتی ازجمله ماشین‌آلات خط تولید، ماشین‌آلات صنعتی، انواع خودروهای سواری و مواد شیمیایی مورد نیاز بخش تولید عرضه می‌شود که برای نمونه می‌شود به سه هزار کولر عرضه‌شده در استان خوزستان و بیش‌از 1500 تن ام‌دی‌اف در آذربایجان غربی و 253 نگله تجهیزات پزشکی در استان گیلان اشاره کرد.

قابل ذکر است که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir  یا سایت سامانه ستاد تدارکات دولت مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد