آخرین اخبار برای متقاضیان خودرو / قیمت پراید به چقدر رسیده است؟

آخرین اخبار برای متقاضیان خودرو / قیمت پراید به چقدر رسیده است؟

پس از تخلیه 10 درصدی حباب قیمت خودرو در دی ماه، خیلی از فعالان بازار خودرو در بهمن ماه نیز انتظار همین روند را داشتند. اما با اخباری مثل تداوم عدم تخصیص ارز برای واردات خودرو و گرانی قیمت دلار به نظر می‌رسد روند نزولی خودرو چندان پایدار نباشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از تخلیه 10 درصدی حباب قیمت خودرو در دی ماه، خیلی از فعالان بازار خودرو در بهمن ماه نیز انتظار همین روند را داشتند. اما با اخباری مثل تداوم عدم تخصیص ارز برای واردات خودرو و گرانی قیمت دلار به نظر می‌رسد روند نزولی خودرو چندان پایدار نباشد.

پیش از این، نعمت‌الله کاشانی نسب، نایب ريیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو به تجارت‌نیوز گفته بود: اگر قیمت دلار روند ثابتی داشته باشد، خودرو هفته آینده گران نمی‌شود.

اما در بازار ارز امروز بار دیگر قیمت دلار گران شد و احتمالا این اتفاق بازار خودرو را متاثر کند.

از سوی دیگر چندی پیش اسد کرمی، نایب ريیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: «مطابق با روال هر ساله با نزدیک شدن به بازار شب عید تقاضا در بازار خودرو افزایش می‌یابد.»

با این روند افزایش تقاضا ممکن است کاهش قیمت خودرو به مانند چند هفته اخیر نباشد. در آخرین نرخ برای پراید کاشانی‌نسب قیمت پراید را با دو میلیون تومان افزایش معادل 102 میلیون تومان اعلام کرده بود.

در کنار این اخبار، امروز ريیس کل بانک مرکزی نیز اعلام کرد که تخصیص ارز برای واردات خودرو در اولویت نیست. این خبر نیز تداوم کاهش قیمت خودروهای وارداتی را با ابهام مواجه خواهد کرد.

آخرین قیمت انواع خودرو کارکرده را در گزارش قیمت انواع خودرو امروز 11 بهمن ماه 99 بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد