درآمد 3 هزار میلیارد تومانی یک کارگزاری از بورس، فقط در 6 ماه

درآمد 3 هزار میلیارد تومانی یک کارگزاری از بورس، فقط در 6 ماه

خلاصه صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1400 کارگزاری مفید در سامانه کدال منتشر شد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خلاصه گزارش صورت های مالی شش ماهه اول سال 1400 کارگزاری مفید در سامانه کدال منتشر شد.

براساس گزارش منتشره در سامانه کدال (سامانه جامع ناشران بورسی) در تاریخ 26 مهر ماه 1400، سود خالص این کارگزاری که یکی از بزرگترین کارگزاری‌های بورسی کشور است، در شش ماه اول امسال به بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان رسیده است. سودی که در مدت مشابه سال 99، بیش از 2 هزار و 400 میلیارد تومان بوده که با توجه به ریزش‌های یک سال گذشته شاخص کل بورس  و کاهش قابل توجه حجم و ارزش معاملات در این مدت، کاهشی 31 درصدی را که افتی طبیعی است، نشان می‌دهد.

همچنین بررسی صورت مالی شش ماهه این کارگزاری، حاکی از دریافت بیش از 3 هزار و 100 میلیارد تومان کارمزد از مشتریان است.

لازم به ذکر است پیش‌تر صورت مالی کارگزاری آگاه یکی دیگر از کارگزاری‌های بزرگ و پر مشتری کشور منتشر شده بود که نشان از سود از یک هزار و 300 میلیارد تومانی این کارگزاری در سال 99 داشت. سودی که نسبت به سال مالی قبل، یعنی سال 98 رشد بیش از 340 درصدی را نشان می‌داد. مسيله‌ای که با توجه به خدمات ارايه شده این کارگزاری‌ها و گزارش قطعی‌ها مکرر میزان کارمزد دریافتی کارگزاری‌ها را با شبه مواجه کرده است.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان چقدر از خدمات ارايه شده کارگزاری های کشور احساس رضایت دارید؟ در صورت سرمایه‌گذاری در بورس می توانید تجربه های خود را برای پیگیری به باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کنید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد