روند صعودی ادامه‌دار درآمد‌های "هرمز"/ درآمد‌های "هرمز" 128درصد بیشتر از متوسط فروش

روند صعودی ادامه‌دار درآمد‌های "هرمز"/ درآمد‌های "هرمز" 128درصد بیشتر از متوسط فروش

بیشترین میزان درآمد کسب‌شده فولاد هرمزگان در اسفندماه از محصول «اسلب» بوده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال 99 مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با 25 هزار و 613 میلیارد ریال ارايه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمد‌های شناسایی‌شده را بالغ‌بر 134 هزار 411 میلیارد ریال گزارش کرده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "هرمز" در اسفندماه 99

بر پایه این گزارش، درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد هرمزگان جنوب در اسفندماه سال 99 نسبت به ماه گذشته نزدیک به 60 درصد افزایش داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز 305 درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، همچنین درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت از ابتدای سال مالی 99 تا پایان اسفندماه نیز نسبت به سال گذشته 120 درصد رشد را به دنبال داشته است.

از سوی دیگر باید اشاره داشت که درآمدهای اسفندماه نسبت به بهمن 99 افزایش 59درصدی داشته است. 

برپایه این گزارش، نباید از این نکته گذشت که میزان درآمدهای اسفندماه "هرمز" 128درصد بیشتر از متوسط فروش سال 99 بوده و ضمن آنکه داخلی فروشی شرکت بخش عمده درآمدهای شرکت را شامل شده است.

بیشترین میزان درآمد کسب‌شده فولاد هرمزگان در اسفندماه از محصول «اسلب» با 6 هزار و 304 میلیارد ریال بوده و مابقی درآمد شناسایی‌شده تحت عنوان «سایر» بالغ‌بر 13 میلیارد ریال گزارش شده است.


  • بیشتربخوانید:
رکوردشکنی درآمدهای "هرمز"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد