توصیه روحانی به مردم درباره بورس

توصیه روحانی به مردم درباره بورس

ريیس‌جمهور با بیان اینکه بازار سرمایه ریسک هم دارد و معمولا در بورس ما یک خط مستقیم به سمت بالا نداریم و خط‌ها بصورت شکسته است، گفت: مردم نباید همه سرمایه‌شان را وارد بورس کنند.

خبرگزاری مهر: ريیس‌جمهور با بیان اینکه بازار سرمایه ریسک هم دارد و معمولا در بورس ما یک خط مستقیم به سمت بالا نداریم و خط ها بصورت شکسته است، گفت: مردم نباید همه سرمایه‌شان را وارد بورس کنند.

حجت الاسلام حسن روحانی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت صمت با بیان اینکه امروز 40 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در یک روز و در یک استان افتتاح شد، گفت: این نشانگر کارآمدی دولت و ملت است، دولت و ملت در کنار هم در سخت ترین شرایط، مهمترین پروژه ها را به ثمر رساندند.

وی همچنین با بیان اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم بورس یک کار بزرگی را انجام داد، افزود البته خب بازار سرمایه ریسک هم دارد معمولا در بورس ما یک خط مستقیم به سمت بالا نداریم و خط ها بصورت شکسته است.

ريیس جمهور در عین حال گفت: مردم هم همه سرمایه خود را در بورس نیاورند.

طرح‌های ملی وزارت صمت افتتاح شد

هفتاد و نهمین برنامه از افتتاح طرح‌های ملی و با دستور ريیس جمهور بهره برداری از مجتمع فولادسازی زرند، واحد خنک سازی کک به روش خشک شرکت فولاد زرند ایرانیان، مجتمع تولید کاتد مس بابک مس ایرانیان، طرح تجهیز ناوگان عملیات معدنی کارآوران و مجتمع پخت آهک و دولومیت ممرادکو برگزار شد.

این طرح‌های ملی با سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد تومان برای 4 هزار و 150 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد