«متانول» پرفروش‌ترین محصول "شفن"

«متانول» پرفروش‌ترین محصول "شفن"

بیشترین میزان فروش محصولات در اختیار «متانول» با 43.939 تن بوده که مجموعا از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه 675.490 تن فروش را به همراه داشته است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی فن‌آوران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال 99 مجموع درآمد‌های عملیاتی که طی دوره یک‌ماهه از بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آورده بالغ‌بر 8 هزار و 322 میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز این درآمد‌های حاصل از فروش محصولات نیز برابر با 55 هزار و 560 میلیارد ریال ارايه‌شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی دوره 12 ماهه منتهی به اسفندماه 99 را بالغ‌بر 950 میلیارد ریال اعلام کرده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "شفن" در اسفندماه

بر پایه این گزارش، پتروشیمی فن‌آوران در اسفندماه میزان درآمدی که گزارش کرده نسبت به ماه گذشته با کاهش 2 درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز این درآمد‌ها 233 درصد افزایش را تجربه کرده، میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه اعلام‌شده در مقایسه با سال گذشته 90 درصد رشد را توانسته از خود بر جای بگذارد.

بیشترین میزان درآمد "شفن" در اسفندماه از بازار صادراتی با 4 هزار و 889 میلیارد ریال بوده و بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش محصولات در اختیار «متانول صادراتی» با 3 هزار و 186 میلیارد ریال بوده است.

میزان فروش محصولات "شفن" در اسفندماه 99

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات پتروشیمی فن‌آوران در اسفندماه برابر با 94.373 تن گزارش‌شده که بیشترین میزان فروش را در بخش صادرات شاهد بوده‌ایم، همچنین در مقایسه با ماه گذشته 14 درصد کاهش فروش را تجربه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز به مقدار 1.155.276 تن به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش را به دنبال داشته است.

بیشترین میزان فروش محصولات در اختیار «متانول» با 43.939 تن بوده که مجموعا از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه 675.490 تن فروش را به همراه داشته است.


  • بیشتر بخوانید:
عرضه 920 تن اسید استیک "شفن"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد