قیمت طلا و سکه کاهش یافت / قیمت طلا و سکه در بازار امروز 28 مهر

قیمت طلا و سکه کاهش یافت / قیمت طلا و سکه در بازار امروز 28 مهر

اونس جهانی طلا در بازار امروز روند کاهشی داشت و به 1777 دلار رسید. قیمت طلا 18 عیار امروز یک میلیون و 142 هزار تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار امروز اونس جهانی طلا حدود پنج دلار کاهش یافت و به نرخ 1777 دلار رسید. قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز به یک میلیون و 142 هزار تومان کاهش یافت.

کاهش پنج دلاری اونس جهانی و کاهش قیمت دلار در بازار امروز موجب کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شد. قیمت دلار ظهر دیروز در کانال 27 هزار و 300 تومان بود اما در عصر دیروز به کانال 27 هزار و 400 تومان افزایش یافت اما در معاملات امروز به 27 هزار و 300 تومان کاهش یافت و همین مساله موجب کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد.

قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تهران 11 میلیون و 550 هزار تومان اعلام شد. سکه در بازار آزاد امروز در حدود 11 میلیون و 740 هزار تومان معامله می‌شود.

خبر مهم امروز برای بازارها / تحریم‌ها برداشته می‌شود؟

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارشی نوشت دولت ⁧بایدن⁩ به دنبال بازگشت از تحریم‌های فلج‌کننده‌ای است که ترامپ⁩ علیه ایران اعمال کرده بود و ارايه معافیت‌های بشردوستانه به ایران، افغانستان و ونزويلا را در اولویت قرار داده است.

از نگاه برخی کارشناسان ممکن است رفع تحریم‌ها تاثیر زیادی بر بازار ارز داشته باشد.

در خبر دیگر نیز درخصوص انجام مذاکرات اعلام شده وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب به دبیرکل سازمان ملل گفت که گفتگوها میان هیات ایرانی و دیگر طرف‌های توافق برجام، هفته آینده در بروکسل ادامه خواهد یافت.

مطالعه بیشتر: خبر مهم امروز برای بازارها / تحریم‌ها برداشته می‌شود؟
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد