پیش بینی رشد برای این 5 ارز دیجیتال

پیش بینی رشد برای این 5 ارز دیجیتال

در حالی که برخی از تحلیلگران انتظار ضعف در کوتاه مدت را دارند، برخی دیگر بر این باورند که بیت کوین می تواند در مرحله...

بیت کوین (BTC) و اکثر آلتکوین ها در طول دوره تعطیلات که از روز جمعه آغاز شد، نسبتا آرام بوده اند که نشان می دهد که معامله گران ارزهای دیجیتال در طول دوره ای که بازارهای سهام ایالات متحده بسته هستند، معاملات بزرگ انجام نمی دهند. این می تواند به دلیل همبستگی تنگاتنگ بین بیت کوین و S&P 500 و عدم اطمینان در مورد عملکرد بازار سهام در هفته آینده باشد.

در حالی که برخی از تحلیلگران انتظار ضعف در کوتاه مدت را دارند، برخی دیگر بر این باورند که بیت کوین می تواند در مرحله تثبیت باشد و بخش بزرگی از صعود خود را در چرخه هاوینگ چهار ساله که در راه است، داشته باشد.

آیا بیت کوین و آلتکوین های انتخابی می توانند حرکتی مثبت را در چند روز آینده آغاز کنند؟

BTC/USDT

بیت کوین در 16 آوریل(27 فروردین) یک الگوی کندلی اینساید دی( inside-day) را تشکیل داد که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در میان گاوها(خریداران) و خرس ها(فروشندگان) است.

اگر قیمت به بالای 41000 دلار برسد، گاوها تلاش خواهند کرد جفت ارز BTC/USDT را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (42085 دلار) برسانند. اگر موفق شوند، این جفت ارز می‌تواند حرکتی صعودی را به سمت مقاومت در میانگین متحرک ساده 200 روزه (48136 دلار) و بعدا به خط مقاومت کانال صعودی آغاز کند.

شیب متحرک نمایی 20 روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو منفی نشان دهنده یک مزیت جزيی برای خرس ها است.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 39200 دلار برسد، فروش می تواند تشدید شود. سپس این جفت ارز می تواند به خط حمایت کانال سقوط کند. شکستن و بسته شدن زیر این حمایت می تواند کاهش را تا 32917 دلار به همراه داشته باشد.

قیمت به 20-EMA چسبیده است، که نشان می دهد گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند. اگر قیمت از مقاومت بین 50-SMA و 41561 دلار عبور کند، این جفت ازر می تواند به 200-SMA صعود کند. انتظار می رود خرس ها در این سطح دفاعی قوی داشته باشند.

اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر 39200 دلار برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل می شود. سپس این جفت ارز می تواند اصلاح خود را از سر بگیرد و تا سطح حمایت قوی در 37000 دلار کاهش یابد.

XRP/USDT

ریپل (XRP) به شدت از حمایت قوی در 0.69 دلار بازگشت که نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر است. گاوها در 15 آوریل(26 فروردین) قیمت را به بالای SMA 50 روزه (0.78 دلار) رساندند اما نتوانستند به حرکت صعودی خود ادامه دهند. با این حال، یک نکته مثبت جزيی این است که گاوها در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.77 دلار) حفظ کنند.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا هستند. اگر جفت ارز XRP/USDT به بالای 0.80 دلار برسد، این تعادل به نفع گاوها تغییر خواهد کرد. این می تواند جفت ارز را به SMA 200 روزه (0.88 دلار) و سپس به مقاومت قوی در 0.91 دلار سوق دهد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت شکسته شود و کمتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بماند، نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال هستند. سپس فروشندگان تلاش خواهند کرد تا جفت ارز را به حمایت قوی در 0.69 دلار بکشند.

خرس ها به شدت از مقاومت در 200-SMA دفاع می کنند اما نتوانسته اند این جفت ارز را به زیر 20-EMA ببرند. این نشان می دهد که گاوها در حال خرید در کف است.

اگر خریداران قیمت را به بالای 200-SMA هدایت کنند، حرکت صعودی می تواند افزایش یابد. سپس این جفت ارز می تواند تا 0.85 دلار افزایش یابد، جایی که خرس ها ممکن است یک مقاومت جدی ایجاد کنند. از جنبه نزولی، شکستن و بسته شدن به زیر 20-EMA می تواند دیدگاه صعودی را در کوتاه مدت باطل کند و جفت ارز را به 50-SMA برساند.

LINK/USDT

چین لینک (LINK) در 30 مارس(10 فروردین) از خط روند نزولی بالاتر رفت، اما گاوها نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. فروش قوی نزدیک به 18 دلار، قیمت را به زیر خط روند نزولی بازگرداند، اما یک نکته مثبت جزيی این است که خریداران، نزولی را نزدیک به 13.50 دلار خریداری کردند.

اولین نشانه قدرت، وقفه و بسته شدن بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (15 دلار) خواهد بود. چنین حرکتی نشان می دهد که خرس ها ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. سپس جفت ارز LINK/USDT می تواند تا 16 دلار افزایش یابد و بعدا مقاومت را در 18 دلار به چالش بکشد. شکستن و بسته شدن بالاتر از این سطح می تواند درها را برای افزایش احتمالی SMA 200 روزه (21 دلار) باز کند.

در مقابل، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، خرس ها تلاش خواهند کرد تا جفت ارز را به حمایت بحرانی 12.50 دلار برسانند. شکست و بسته شدن به زیر این سطح می تواند نشانه از سرگیری روند نزولی باشد.

این جفت ارز از خط روند نزولی بالاتر رفته است و 20-EMA و 50-SMA در آستانه تکمیل یک تقاطع صعودی هستند. این نشان می دهد که گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند.

اگر قیمت بالاتر از 20-EMA حفظ شود، این جفت ارز می‌تواند تا 16 دلار صعود کند، جایی که خرس‌ها ممکن است دوباره چالشی قوی ایجاد کنند. اگر خریداران بر این مقاومت غلبه کنند، احتمال حرکت صعودی می تواند افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، فروش قوی در سطوح بالاتر ممکن است اتفاق بیفتد. سپس خرس ها تلاش خواهند کرد تا این جفت ارز را به زیر 13.50 دلار برسانند.

BCH/USDT

بیت‌کوین کش (BCH) در چند روز گذشته در مسیر پایین‌ترین حد خود بود و قیمت در 13 آوریل(24 فروردین) به شدت افزایش یافت و از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (339 دلار) عبور کرد.یک نشانه مثبت این است که آنها اجازه نداده اند قیمت به زیر SMA 50 روزه (329 دلار) برسد.

متحرک نمایی 20 روزه در حال تلاش برای افزایش است و RSI بالای 53 است که نشان دهنده یک مزیت جزيی برای گاوها است. اگر خریداران قیمت را به بالای 354 دلار برسانند، ممکن است روند صعودی از سر گرفته شود و جفت ارز BCH/USDT می تواند به مقاومت در 395 دلار برسد.

خرس ها احتمالا از این سطح با قدرت دفاع می کنند. اگر قیمت از 395 دلار کاهش یابد، ممکن است قیمت در محدوده رنج(range) برای چند روز دیگر بماند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه برسد، خرس ها تلاش خواهند کرد تا این جفت ارز را تا سطح حمایت قوی در 259 دلار کاهش دهند.

این جفت ارز از 290 دلار به 353 دلار افزایش یافته است. این ممکن است معامله گران کوتاه مدت را وسوسه کند که سیو سود کنند، اما یک نشانه مثبت این است که گاوها اجازه ندادند قیمت به زیر 20-EMA کاهش یابد. این نشان می دهد که احساسات مثبت باقی می ماند و معامله گران در حال خرید در کف ها هستند.

افزایش 20-EMA و RSI در منطقه مثبت نشان دهنده مزیت برای خریداران است. اگر قیمت به بالای 354 دلار برسد، حرکت صعودی ممکن است به 380 دلار و سپس به 395 دلار برسد.

FIL/USDT

فایل کوین (FIL) در یک روند نزولی محدود شده است. گاوها در تلاش برای تشکیل یک الگوی پایه(basing pattern) هستند و قیمت در چند روز گذشته بین 16.50 تا 27 دلار تثبیت شده است.

EMA 20 (21 دلار) و SMA 50 روزه (20 دلار) صاف هستند و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه حفظ کنند، احتمال صعود به مقاومت در 27 دلار افزایش می یابد. گاوها باید قیمت را بالاتر از این سطح ببرند و حفظ کنند تا نشانه شروع یک روند صعودی جدید احتمالی باشد.

اگر قیمت به زیر SMA 50 روزه برود، این دیدگاه مثبت می تواند در کوتاه مدت باطل شود. خرس‌ها سپس سعی خواهند کرد جفت ارز FIL/USDT را به حمایت قوی در 16.50 دلار کاهش دهند. شکست و بسته شدن زیر این سطح نشان دهنده از سرگیری روند نزولی خواهد بود.

خرس ها از مقاومت در 22 دلار دفاع می کنند، اما یک نکته مثبت جزيی این است که گاوها اجازه نداده اند قیمت به زیر 200-SMA برسد. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و از محدوده مقاومت 22 تا 23 دلار عبور کند، حرکت صعودی می تواند افزایش یابد و این جفت ارز ممکن است تا 27 دلار افزایش یابد.

20-EMA و 50-SMA در حال تکمیل یک کراس اوور صعودی هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده مزیت برای خریداران است. این دیدگاه مثبت ممکن است در کوتاه مدت باطل شود، اگر این جفت ارز کاهش یابد و به زیر 200-SMA برسد.

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد