تحرکات روزانه صندوق های قابل معامله(4دی1400) / صدر نشینی پالایش در اولین روز هفته

تحرکات روزانه صندوق های قابل معامله(4دی1400) / صدر نشینی پالایش در اولین روز هفته

در بورس امروز250میلیارد تومان دارا یکم و 520میلیارد تومان پالایشی یکم خرید و فروش شد، معاملات صندوق‌های قابل معامله به هزار و 840میلیارد تومان رسید و مازاد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ بیشترین معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در روز جاری به صندوق پالایشی یکم (پالایش) با رقم 520میلیارد تومان تعلق داشت و بعد از آن صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم) دومین صندوق پرمعامله لقب گرفت. صندوق اعتماد آفرین پارسیان نیز در جایگاه سوم صندوق‌های ETF قرار گرفت.

دارندگان صندوق پالایش رشد 2.2درصدی دارایی خود را به چشم دیدند. از طرف دیگر مالکان صندوق جسورانه سرو رشد پایدار یکم (ویسرو) با زیان چهار درصدی در یک روز مواجه شدند. هیجانات امروز باعث شد که بیشترین نوسان قیمت (13.5درصد) در رابطه با صندوق مختلط سپهر اندیشه نوین (صنوین) در زمان بازار رقم بخورد.

دو صندوق دولتی واسطه‌گری مالی و پالایشی یکم روی هم 770میلیارد تومان مطابق با 42درصد از کل صندوق‌های قابل معامله خرید و فروش شدند.

جمع معاملات صندوق‌های طلایی نیز به 24میلیارد تومان رسید و بازدهی واحدهای این گروه به طور متوسط منفی دو درصد شد.

کل ارزش معاملات امروز صندوق‌های معامله‌پذیر در نهایت به هزار و 840میلیارد تومان رسید و مالکیت حقوقی‌ها در صندوق‌های درآمد ثابت معادل 115میلیارد تومان افزایش یافت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد