قیمت خودرو امروز 26 تیر 1401/ پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو امروز 26 تیر 1401/ پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

راهنمای خریدتجارت نیوز نوشت:قیمت‌ها به صورت نوسانی است.تا زمانی که مذاکرات وین و بحث واردات خودرو به کشور نهایی نشود و به نتیجه نرسد، این نوسانات ادامه دارد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز یکشنبه 26 تیر 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز یکشنبه 26 تیر 1401 در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید 111 با قیمت 204 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید 131 نیز با قیمت 174 میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل 1401 نیز با سه میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، به 409 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ 211 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 206 تیپ دو مدل 1401 به 301 میلیون تومان رسید. 206 تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ 358 میلیون تومان پیش رفت.

اما تارا اتوماتیک نیز امروز شش میلیون افزایش قیمت داشت. هم‌اکنون این خودرو با قیمت 596 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: درحال حاضر قیمت‌ها به صورت نوسانی است. اما بازار در شرایط رکودی قرار دارد. تا زمانی که مذاکرات وین و بحث واردات خودرو به کشور نهایی نشود و به نتیجه نرسد، به نظر می‌رسد این نوسانات ادامه داشته باشد.

او افزود: البته با توجه به مشکلات کمبود برق و سایر عوامل دیگر، تولید خودرو نسبت به گذشته افزایشی نیافته است. در نتیجه در بازار همچنان با کمبود عرضه خودرو مواجه هستیم.

چندی پیش نیز، اسد کرمی، نایب ريیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: در حال حاضر روند قیمت‌ها در بازار به صورت نوسانی طی می‌شود. در چند وقت اخیر قیمت خودرو ثابت نبوده است و به نظر نمی‌رسد که در روزهای آینده نیز ثابت بماند.

او در ادامه افزود: اما در روزهای گذشته، برخی از خودروهای داخلی مانند کوییک و پژو 206 به دلیل افزایش تولید و عرضه آنها به بازار، با کاهش قیمت جزيی همراه بود. البته باید به این نکته توجه کرد که قیمت‌ها در مسیری نوسانی قرار دارند.

نایب ريیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو توضیح داد: اخباری از واردات خودرو و سایر تصمیمات به گوش می‌رسید که اکنون به نظر نمی‌رسد که اجرا شوند. در نتیجه بازار به روند نوسانی خود ادامه می‌دهد. البته تولید خودروهای داخلی نیز جوابگوی تقاضای بازار نیست و همین عامل بر این نوسانات می‌افزاید.

217 46

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد