اعمال خاموشی در 200 دستگاه دولتی

اعمال خاموشی در 200 دستگاه دولتی

سخنگوی صنعت برق گفت: در 200 دستگاه دولتی به دلیل رعایت نکردن مصوبه دولت در خصوص کاهش مصرف برق خاموشی اعمال شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه درحال حاضر با محدودیت در تامین نیاز صنعت سیمان مواجه نیستیم افزود: در تعطیلات اخیر، بیش از 70 درصد نیاز صنعت فولاد با برق تامین شد؛ هم اکنون نیز در شیفت‌های شبانه بدون محدودیت و در طول روز نیز در حد توان، برق مورد نیاز این بخش تامین می‌شود.

وی افزود: درحال حاضر بیش از 75 درصد نیاز صنعت سیمان با برق تامین می‌شود البته همچنان در ساعات اوج مصرف با محدودیت مواجه هستیم.
 
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، تا نیمه شهریور ماه دمای هوا گرم خواهد بود گفت: با کاهش دما تلاش می‌شود محدودیت‌های تامین برق برطرف شده و شرایط پایدارتر و برنامه‌های مدیریت مصرف نیز از شدت کمتری برخوردار شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در ساعات اوج مصرف محدودیت‌های ما جدی است ادامه داد: در این ساعات، لازم است علاوه بر همکاری مشترکان بزرگ، مشترکان خانگی و اداری نیز همچنان همکاری لازم را با ما داشته باشند.

رجبی مشهدی افزود: با شروع دوباره فعالیت در ادارات دولتی، این نهاد‌ها موظف هستند طبق مصوبه دولت میزان مصرف برق خود را به ویژه در ساعات اوج مصرف، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش دهند.

وی با اشاره به اعمال خاموشی در 200 دستگاه دولتی به دلیل رعایت نکردن مصوبه دولت در خصوص کاهش مصرف برق گفت: این ادارات در طول روز با 2 ساعت قطعی برق مواجه شدند البته هم اکنون همکاری این مراکز بهتر شده و شرکت‌های توزیع نیز موظف به کنترل بیشتر هستند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد