رنج مثبت در معاملات خساپا

رنج مثبت در معاملات خساپا

در معاملات بورس امروز سایپا با رشد حدود سه درصدی قیمت 1,913ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم به رقم 90میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با رشد حدود سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد 1,891ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 475میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 1,913ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها سه میلیارد و 220میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 76هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و 280هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 79هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلیون و 710هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا به رقم 90میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 94درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و 6درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 465میلیون برگه سهم (98درصد) را اشخاص حقیقی و 10میلیون برگه سهم (دو درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

خساپا با رشد سه درصدی همراه شد و به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد