دعوا و درگیری در جلسه مجمع عمومی بانک دی + فیلم

دعوا و درگیری در جلسه مجمع عمومی بانک دی + فیلم

امروز مورخه 29 دی 1400 مجمع نماد دی در ساعت 10 صبح برگزار شد، به درگیری منجر شد. فیلم یک درگیری از این مجمع درحال دست به دست شدن در فضای مجازی می‌باشد. ماجرا چه بود؟

به گزارش نبض بورس، دوشنبه 6 دی ماه 1400 مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام سال مالی منتهی به 1400/03/31 شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان برای انتخاب هیيت مدیره برگزار شد.

مجمعی که با انتشار ویديویی از درگیری در حین برگزاری آن واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. درگیری که گفته می‌شود علت آن نارضایتی سهامدارن شرکت مذکور از عملکرد مدیران شرکت و هیيت مدیره آن بوده که موجب متضرر شدن سهامداران شده است.

پس از درگیری مجمع کرمان در ابتدای ماه، امروز 29 دی 1400 مجددا در مجمع عمومی عادی به صورت فوق‌العاده بانک دی، اتفاق عجیبی رخ داد و رسانه‌ها با انتشار ویديویی از جلسه مجمع عمومی از درگیری فیزیکی در این نشست خبر دادند.

در این مجمع که در هتل المپیک تهران و به منظور انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و همچنین اعضای هیات‌مدیره این بانک برگزار شد، درگیری شدیدی رخ داد.

در این ویديو، یکی از شرکت کنندگان با پرتاب بطری به سمت جایگاه و حمله به سخنرانان، باعث توقف جلسه و تشنج در سالن این مجمع گردید. گفته شده است که این شخص یکی از سهامداران بانک دی و مالباختگان بورس بوده است که در واکنش به وضعیت بانک و ریزش شدید سهام خود، اشیایی را به سمت مدیران جلسه پرتاب می‌کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد