آمادگی کامل ایران و روسیه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی

آمادگی کامل ایران و روسیه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی

نماینده بازرگانی روسیه در ایران گفت: نشست B2B شرکت‌های ایرانی و روس گامی بزرگ برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری در بخش نفت و گاز است و سران دو کشور برای توسعه همکاری‌ها در این زمینه آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایسنا، رستم ژیگان‌شین امروز در آیین گشایش رسمی نخستین نشست B2B شرکت‌های ایران و روسیه با بیان اینکه حجم تبادلات اقتصادی ایران و روسیه سال به سال در حال افزایش است، اظهار کرد: امروز الکساندر نواک، معاون اقتصادی نخست‌وزیر روسیه و اوجی، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران هم برای توسعه روابط دوجانبه در تهران دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و  نشستی که در آن هستیم گامی بزرگی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری از جمله بخش‌های نفت و گاز است.

وی با بیان اینکه در نشست امروز بیش از 50 شرکت کوچک و متوسط روس حضور دارند، گفت: نشست‌های B2B را برنامه‌ریزی کردیم و برای مسايل مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات صنایع نفت، صادرات فناوری، خدمات فنی و مهندسی و همکاری‌های فناورانه و مهندسی نشست‌هایی برگزار خواهیم کرد.

به گفته ژیگان‌شین مرکز توسعه و صادرات روسیه در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران استند «ساخت روسیه» را برگزار خواهد کرد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد