پیش‌بینی قیمت دلار امروز 31 خرداد

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 31 خرداد

قیمت دلار در بازار آزاد دیروز 30 خرداد خرداد ساعت 19، نسبت به دیروز افزایش یافت و 23 هزار و 979 تومان‌ معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4،200 تومان اعلام کرده است. صرافی‌های بانک‌ها یکشنبه قیمت دلار را برای فروش 23 هزار و 531 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 23 هزار و 66 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز، نسبت به دیروز کاهش یافت و در رقم 27 هزار و 923 تومان معامله شد.

دنیای اقتصاد نوشت:

به گفته فعالان، بازار پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری به صورت هیجانی در مسیر نزولی قرار گرفت، ولی از روز یکشنبه به فضای طبیعی بازگشت و دیگر خبری از فروشندگان زیادی در بازار نبود. به گفته فعالان، معامله‌گران در شرایط کنونی بیشتر در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هسته‌ای هستند. برخی معامله‌گران با توجه به صحبت‌های مقام‌های ایران مبنی‌ بر در دسترس بودن توافق، سعی می‌کنند با احتیاط اقدام به خرید و فروش کنند. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه اخیرا عنوان کرده بود امکان رسیدن به توافق هسته‌ای تا کمتر از یک ماه دیگر وجود دارد.

حمایت بلند‌مدت قیمت دلار

گروهی از فعالان باور دارند، واردکنندگان خریدهای خود را به بعد از انتخابات موکول کرده بودند. با ورود تقاضای این عده، احتمال رشد قیمت دلار وجود خواهد داشت. این در حالی است که شماری از معامله‌گران همچنان باور دارند، هر چقدر احتمال لغو تحریم‌ها بیشتر شود، میزان فروش‌ها در بازار بیشتر خواهد شد و قیمت دلار در یک سرازیری بار دیگر به سوی حمایت 20 هزار و 500 تومانی حرکت خواهد کرد. دلار در سال‌جاری یک بار به حمایت 20 هزار و 500 تومانی برخورد کرد ولی پس از آن توانست با سرعت قابل‌توجهی در مسیر صعودی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد