کف حمایتی غسالم کجاست؟

کف حمایتی غسالم کجاست؟

امروز 27 بهمن 99 غسالم نیز به مانند بسیاری دیگر از نماد‌ها در صف فروش به کار خود پایان داد. آیا این سهم از روند نزولی چند ماهه سرانجام خارج خواهد شد؟

به گزارش نبض بورس، غسالم امروز 27 بهمن 99 را با صف فروش فروش آغاز کرد و با اینکه در همان ابتدا دوبار صف فروش سهم جمع شد، اما در نهایت دوباره صف فروش شد و تا پایان بازار هم صف فروش سهم جمع نشد. طی معاملات امروز 11.5 میلیون برگه سهم در صف فروش معامله شد و پایانی سهم با 2 درصد منفی بسته شد.

اهداف غسالم کجاست؟
 

به نظر می‌آید غسالم بعد از ریزش 75 درصدی سهم از اوج تاریخی خود در تابستان 99 چند ماهی است که در حال کف سازی بر روی محدوده 400-450 تومان می‌باشد که می‌تواند حمایت مهمی برای سهم تلقی شود. از طرفی دیگر اندیکاتور RSI نسبت به چند ماه پیش در حال بهبود است. با این وصف واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI در حال شکل گیری است که می‌تواند مقدمه‌ای برای بهبود شرایط قیمتی سهم باشد.
در صورت برگشت سهم و شکل گیری یک روند صعودی هر چند در کوتاه مدت قیمت می‌تواند تا محدوده فیبوی 0.23 اصلاح در 700 تومان رشد کند که لازمه آن افزایش حجم معاملات سهم به بیش از میانگین یک ماهه اخیر است.
در هر صورت با توجه به تارگت سهم و کف حمایتی آن در 400 تومان نسبت R/R سهم مناسب ارزیابی می‌شود.

 
 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد