فروش املاک لوکس 50 تا 93میلیاردی در پایتخت!

فروش املاک لوکس 50 تا 93میلیاردی در پایتخت!

قیمت املاک در شمال تهران آنچنان بالاست که با شهرهای بزرگ جهان برابری می‌کند و حتی گاهی اوقات نرخ‌های املاک لاکچری و سوپر لوکس پایتخت از این شهرها سبقت می‌گیرد.

خبرآنلاین: قیمت املاک در شمال تهران آنچنان بالاست که با شهرهای بزرگ جهان برابری می‌کند و حتی گاهی اوقات نرخ‌های املاک لاکچری و سوپر لوکس پایتخت از این شهرها سبقت می‌گیرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد محدوده خیابان فرشته و باغ فردوس را باید گران‌ترین محدوده‌های شهر از نظر قیمت املاک نوساز شهر به شمار آورد زیرا برای فروش آپارتمان‌های 233 متری در این دو محل، 300 میلیون و 400 هزار تومان به ازای هر متر مربع نرخ‌گذاری شده و خرید این آپارتمان‌ها با بودجه‌ای معادل 70 میلیارد تومان امکان‌پذیر است.

در زعفرانیه هر متر آپارتمان نوساز 240 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و برای خرید یک واحد 380متری باید 91 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت.

در اقدسیه هم یک آپارتمان 350 متری نوساز را با قیمت 80 میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند که به عبارت دیگر هر متر از این واحد 225 میلیون و 571 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در جایگاه بعدی هم یک واحد 300 متری نوساز در الهیه است که هر متر آن 190 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و خرید آن یا 57 میلیارد تومان امکان‌پذیر است.

در فرمانیه هم یک پنت هاوس 726 متری سوپرلاکچری با سن بنای 8 سال با قیمت هر متر 125.1 میلیون تومان آگهی شده و خریدار باید 93 میلیارد بپردازد.

قیمت‌های تعیین شده برای این املاک‌ آنچنان نجومی است که اقشار مختلف جامعه حتی اگر تمام عمر کار کنند قادر به خرید چند متر مربع از این خانه‌ها نخواهند بود؛حال باید پرسید خریداران خاص این خانه‌ها چه کسانی هستند که در شرایط خاص اقتصادی کشور، می‌توانند چنین مبالغی را صرف خرید آپارتمان‌های لاکچری کنند؟‌

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد