آذرماه تمام شد؛ آقامحسن وعده دی‌ماه را داد!

آذرماه تمام شد؛ آقامحسن وعده دی‌ماه را داد!

در حالی آذرماه به پایان رسید که طبق وعده محسن رضایی قرار بود در این ماه خبر‌های خوب اقتصادی به گوش مردم برسد، وعده‌ای که تا این لحظه عملیاتی نشد! حالا معاون اقتصادی ريیسی در اظهاراتی جدید دوباره وعده داد که از ابتدای دی 1400 رقم یارانه‌ها دو برابر می‌شود!

برترین‌ها: در حالی آذرماه به پایان رسید که طبق وعده محسن رضایی قرار بود در این ماه خبر‌های خوب اقتصادی به گوش مردم برسد، وعده‌ای که تا این لحظه عملیاتی نشد! حالا معاون اقتصادی ريیسی در اظهاراتی جدید دوباره وعده داد که از ابتدای دی 1400 رقم یارانه‌ها دو برابر می‌شود!

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از محسن رضایی نوشت:

* ما در سند بودجه یارانه‌ها را برای سال آینده دو برابر کردیم، جناب آقای ريیس‌جمهور تاکید داشتند که همین 3 ماه هم همین کار را بکنیم ان‌شاالله مسيولان اجرایی تلاش خواهند کرد که ما همین سه ماه هم یارانه‌ها را دو برابر کنیم.

* فکر می‌کنم اگر این قانون خوب اجرا شود، هر خانوار 4 نفره 800 هزار تومان کالا و پول دریافت خواهد داشت، این مساله از دی ماه باید اجرا شود، به مسيولان اجرایی هم گفته شده است.

* البته مشکلی پیش آمد که اجرای این مساله از آذرماه به دی ماه افتاد و آن بن کارتی است که بخشی از یارانه به صورت کالا به مردم داده می‌شود و آن آماده نشد وگرنه باید زودتر اجرا می‌شد، الان از مسيولان اجرایی خواسته شده کار بودجه از سال آینده در این سه ماه آغاز شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد