پیش بینی روند قیمتی وزمین در روزهای آینده بورس

پیش بینی روند قیمتی وزمین در روزهای آینده بورس

اگر دامنه نوسان وزمین باز شود و با مختصر افتی سهم دوباره به محدوده کف قبلی خود در 1200 تومان برسد، می تواند از این ناحیه با اقبال خریداران حداقل در کوتاه مدت همراه شود.

به گزارش نبض بورس، وزمین همچنان ثقل در صف فروش است و امروز هم تنها با معامله کمتر از 2000 برگه سهم و بدون تغییر در پایانی سهم بسته شد.

 
اهداف وزمین کجاست؟

وزمین 5.5 هزار میلیارد تومانی الان از منظر ارزش بازار بسیار کوچک است حتی از بسیاری از شرکت‌های بازار سرمایه کوچکتر است، اما در هر صورت چند هفته‌ای می‌شود که درگیر در صف فروش می‌باشد. شاید اگر دامنه نوسان سهم باز شود و با مختصر افتی وزمین دوباره به محدوده کف قبلی خود در 1200 برسد و از این ناحیه با اقبال خریداران حداقل در کوتاه مدت همراه شود.
با فرض سناریوی مطرح شده و برگشت سهم از کف قبلی در 1200 تومان قیمت شانس رسیدن به فیبوی 0.38 اصلاشح اخیر و بعد از در گام دوم قیمت می‌تواند تا فیبوی 0.61 اصلاح اخیر در 1700 تومان رشد کند. با این وصف می‌شود نتیجه گرفت که رصد سهم در روز‌های آتی و در صورت اصلاح مد نظر دوباره برای خرید جذاب شود و فعلا تا آن زمان باید صبر کرد و اگر اصلاح قیمتی مدنظر اتفاق افتاد، آنگاه نسبت R/R سهم برای سرمایه گذاری مجدد جذاب می‌شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد