3000 میلیارد تومان برای مسکن ملی واریز شد

3000 میلیارد تومان برای مسکن ملی واریز شد

عضو هیات‌مدیره بانک تخصصی بخش مسکن گفت: میزان واریز وجوه مبالغ هشت هزار و 640 میلیارد تومان است که از این میزان دو هزار و 840 میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدحسن علمداری، عضو هیات‌مدیره بانک تخصصی بخش مسکن اظهار کرد: تعداد افتتاح حساب متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بدون احتساب حساب‌های فسخ‌شده حدود 237 هزار نفر است.

براساس اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: میزان واریز وجوه مبالغ 8 هزار و 640 میلیارد تومان است که از این میزان 2 هزار و 840 میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

به گفته عضو هیات مدیره بانک تخصصی بخش مسکن در حال حاضر 5 هزار و 800 میلیارد تومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری با اشاره به اینکه بانک از محل تسهیلات 244 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت کرده، افزود: در مجموعه هزار و 155 پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد 62 هزار و 493 واحد معرفی شده که تعداد 15 هزار و 102 واحد قراردادهایشان منعقد شده است.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه بازار مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد