ماینر‌ها از تهران جمع آوری شد

ماینر‌ها از تهران جمع آوری شد

از ابتدای طرح برخورد با استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز‌ها تا کنون 691 مرکز در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران کشف و 27244 دستگاه ماینر جمع آوری شده است.

خبرگزاری ایلنا: از ابتدای طرح برخورد با استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارزها تا کنون 691 مرکز در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران کشف و 27244 دستگاه ماینر جمع آوری شده است. مصطفی بابایی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: توان برآوردی دستگاه های مکشوفه 54 مگاوات است و بیش از 81 هزار مگاوات ساعت انرژی با مبلغی در حدود 900 میلیارد ریال برای این مراکز محاسبه شده که از این میزان مبلغ 350 میلیارد ریال تا کنون وصول شده است.

مصطفی بابایی افزود: از مجموع 27244 دستگاه استخراج رمزارز شناسایی شده، تعداد 5775 دستگاه مربوط به کشفیات 7 ماهه نخست سالجاری از 232 مرکز است.

وی با اشاره به سهم تعرفه های بخش های مختلف در مراکز کشف شده گفت: 1% این مراکز دارای مصرف عمومی، 4% کشاورزی، 15% درصد خانگی، 28% صنعتی، 44% سایرمصرف و 8% هم فاقد انشعاب بودند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ضمن قدردانی از همکاری نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی با معاونت های خدمات مشترکین مناطق 22گانه تحت پوشش این شرکت در راستای شناسایی و جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، خواستار  استمرار این همکاریها به منظور تداوم پایداری جریان برق و جلوگیری از قطع آن شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد