سنگین ترین صف های خرید و فروش / اقبال خریداران به بورس کالای ایران

سنگین ترین صف های خرید و فروش / اقبال خریداران به بورس کالای ایران

خالص سفارشات خرید سهام به بیش از 800میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف حجم صف وشمال به 6.2درصد کل تعداد سهام...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و 440میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 645میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 800میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کیمیاتک»، «فجهان» و «کالا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام آریان کیمیا تک بیش از 545میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «برکت» و «کدما» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و 390میلیارد تومان (97درصد کل) و 10صف فروش برتر 195میلیارد تومان (30درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 9نماد و حجم صف‌های فروش در 12نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف سرمایه‌گذاری توسعه چشم انداز شمال (وشمال) به 6.2درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای 535میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 465میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش 75میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 69درصد از دو هزار و 80میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 970میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 106درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و 50میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد