پذیره‌نویسی بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در فرابورس

پذیره‌نویسی بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در فرابورس

نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه رشد یکم پیشگام»، امروز برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در فرابورس ایران برگزار و پذیره‌نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه رشد یکم پیشگام»، از امروز ( 28 بهمن ‌ماه) در فرابورس آغاز شد. 

سینا حسنعلی‌زاده، مدیر سرمایه‌گذاری صندوق رشد یکم پیشگام در نشست خبری امروز گفت: تعداد واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پیشگام، 2 میلیون و 400 هزار واحد به ارزش اسمی هر واحد، یک ‌صد هزار تومان است. 

وی افزود: حداقل میزان سرمایه‌گذاری در این پذیره‌نویسی تعداد 1000 واحد است که 20 درصد مبلغ آن معادل 20 میلیون تومان باید در زمان پذیره‌نویسی تادیه شود.

مدیر سرمایه‌گذاری صندوق رشد یکم پیشگام تصریح کرد: یک سال گذشته، کار راه‌اندازی این صندوق آغاز شد و حدود سه ماه است که تیم اجرایی فعالیت عملیاتی خود را آغاز کرده است. معیار ما برای سرمایه‌گذاری، روی طرح‌ها با بازدهی داخلی حداقل 60 درصد است. اگرچه سرمایه‌گذاری جسورانه از اساس دارای ریسک است و عدد قطعی‌ نمی‌توان برای آن مشخص کرد.

به گفته حسنعلی‌زاده، سقف سرمایه‌گذاری روی هر کسب‌وکار نهایتا 25 درصد سرمایه صندوق خواهد بود و تلاش بر این است که بر روی شرکت‌های متنوعی نیز سرمایه‌گذاری شود تا ریسک‌ها را به طور معقول مدیریت کنیم. ضمن آنکه قرار است موسسین و افراد تیم اجرایی نیز سرمایه خود را از طریق پذیره‌نویسی وارد صندوق کنند. زیرا اعتقاد بر سودآوری و ارزش‌آفرینی صندوق است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد