دیجی‌کالا موبایل را گران‌تر می‌فروشد؟

دیجی‌کالا موبایل را گران‌تر می‌فروشد؟

برخی مشتریان قیمت گوشی در برخی فروشگاه‌های آنلاین از جمله دیجی‌کالا را بالاتر می‌دانند و عده‌ای نیز به دلیل مشکلات ضمانت یا ریجستری قید خرید اینترنتی را زده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز قیمت موبایل در برخی فروشگاه‌های آنلاین گران‌تر از بازارهای سنتی است و بهای تلفن همراه از شهری به شهر دیگر متفاوت است.

این چکیده‌ای از گزارش مخاطبان تجارت‌نیوز درباره بازار موبایل است. آنها همچنین به نوسان روز به روز بهای گوشی موبایل انتقاد کرده و معتقدند که نظارتی بر بازار موبایل و به ویژه فروشگاه‌های آنلاین نیست.

در ادامه برخی نظرات مخاطبان تجارت‌نیوز را در این زمینه می‌خوانیم:

دیجی‌کالا گران‌تر می‌فروشد!

«به نظر من قیمت‌ها خوبه ولی دیجی‌کالا خیلی گرون‌تره پس به نظر من نباید کمترین قیمت رو بزارن توی سایت.»

«قیمت های داخل سایتهای خبری خوبه ولی با بازار خیلی فرق داره.»

«وقتی به بازار میری قیمت‌ها سر به فلک می‌کشه چه خبره؟»

«قیمت‌ها تو سایت‌های مختلف تقریبا همین هست، ولی تو بازار و موبایل فروشی‌یا گرون‌تر می‌شه.»

«من چند روز پیش a21s خریدم چهار میلیون و نیم الان می‌خوام بخرم شده پنج میلیون، این چه وضعه کشوره حتما بعد انتخابات هم همه قیمت گوشی‌ها دو برابر می‌شن.»

«وقتی هر فروشنده‌ای دل بخواه قیمت موبایل رو بالا و پایین می‌کنه، توی بازار هم قیمت‌ها بالا می‌ره . کدوم فروشنده‌ای بدش می‌یاد جنسش رو به قیمت بالاتر بفروشه.»

«هر شهر، صنف قیمت خودشو اعلام می‌کنه و بقیه طبق قیمت اون بازاررو خراب می‌کنن. »

آموزش آنلاین خانواده‌ها را مقروض کرد

بعد از شیوع کرونا و الزام آموزش به صورت آنلاین برای دانش‌آموزان تهیه گوشی‌های هوشمند برای خانواده‌ها به چالشی تبدیل شده است. نظر برخی مخاطبین را نیز در این زمینه می‌خوانید:

– «آنقدر از گوشی بدم آمده. دوساله با وجود آنلاین بودن مدرسه‌ها این گوشی حکم هووو برام پیدا کرده. بعد ازامتحانات آنلاین بچه‌هام همین گوشیم که دارم رو جمع می‌کنم و جاش کبوتر نامه‌بر می‌خرم.»

– «وقتی خیلی‌ها توانایی خرید گوشی‌رو ندارن و به خاطر همین خیلی از بچه‌ها این دوساله نتونستن درس بخونن دیگه یه تومن بالاتر و پایین‌تر چه فرقی می‌کنه»

– «ما با یه گوشی ساده که فقط صدا از اون طرفش بیاد هم کارمون‌ راه می‌افتاد، برای درس و آینده بچه‌هامون مجبور شدیم دستمون رو جلوی بقیه برای خرید یه گوشی دراز کنیم. حالا دل کندن بچه‌ها از گوشی هم شده یه مشکل دیگه.»

مطالعه گزارش 2 برابری حقوق گمرکی گوشی‌ها پیشنهاد می‌شود.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد