بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ فلزات اساسی همچنان در صدر ارزش معاملات

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ فلزات اساسی همچنان در صدر ارزش معاملات

در بورس امروز معامله‌گرها حدود هشت هزار و 875میلیارد تومان سهام شپنا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و 7.2درصد از...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ روز جاری در مجموع حدود هشت هزار و 875میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «سمگا»، «شستا»، «وتوصا»، «توریل» و «ثشاهد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل 230میلیارد تومان سهام گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش 125میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که 740میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با معاملات 715میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 7.2درصد از کل سهام بازرگانی و تولیدی مرجان کار (کمرجان) معامله شد، 10 نماد برتر سهم 12درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از 100 میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 83نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد