جزيیات افشای اطلاعات چهار شرکت/ این نماد بخاطر رمزارزها افشا زد!

جزيیات افشای اطلاعات چهار شرکت/ این نماد بخاطر رمزارزها افشا زد!

امروز 25 اردیبهشت 1400 چهار شرکت اطلاعات بااهمیت خود را افشا کردند و اطلاعیه آن را بر روی سایت کدال قرار دادند.

به گزارش نبض بورس، امروز 25 اردیبهشت 1400 چهار شرکت اطلاعات بااهمیت خود را افشا کردند و اطلاعیه آن را بر روی سایت کدال قرار دادند.

غبهشر و موافقت سهامدار عمده با افزایش سرمایه

شرکت صنعتی بهشهر دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا موافقت سهامدار عمده با افزایش سرمایه از 2 محل الف: تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین) ب: سود انباشته  در تاریخ 1400/02/25 می‌باشد.

وبرق و آخرین وضعیت شرکت

شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا آخرین وضعیت شرکت بود. در اطلاعیه آمده بود:

احتراما؛ در پاسخ به نامه شماره 745908 مورخ 1400/02/22 شرکت فرابورس ایران به استحضار می‌رساند: از تاریخ 1399/10/10 که معاملات نماداین شرکت متوقف شده است، تاکنون رویداد بااهمیتی که دارای آثار مالی نسبت به عملیات این شرکت بوده و در سامانه کدال منتشرنشده باشد، حادث نگردیده است. همچنین شروع اولین قرارداد خرده فروشی برق طی آگهی مورخ 1400/02/06 در سامانه کدال منتشر شده و در روز جاری نیز شفاف سازی شرکت در خصوص شایعات فضای مجازی مبنی بر راه اندازی رمز ارز به پشتوانه سهام "وبرق" به استحضار سهامداران محترم رسیده است.

بزاگرس و برگزاری مناقصه

شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا برگزرای مناقصه با موضوع ساخت و بهره برداری یک ساله از نیروگاه 5 مگاواتی خورشیدی در تاریخ 1400/02/25 بود.

حبندر و افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد. موضوع این افشا تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلا منتشر شده است در تاریخ 1400/02/25 می‌باشد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد