تحلیل سهام غگل، حمایت بر روی چه قیمتی است؟

تحلیل سهام غگل، حمایت بر روی چه قیمتی است؟

غگل امروز 1 بهمن 99 معاملات خود را با صف خرید آغاز کرد و موفق شد که این صف خرید را تا پایان بازار حفظ کند. تحلیل سهام غگل چه می‌گوید؟ آیا روند صعودی غگل شکل گرفته است؟

به گزارش نبض بورس، غگل بعد از چند روز منفی امروز 1 بهمن 99 با صف خرید شروع کرد و تا پایان بازار موفق به حفظ صف خرید شد. در پایان با معامله 14.5 میلیون برگه سهم و پایانی 5 درصد مثبت به کار خود پایان داد.

سهام غگل در روز‌های آینده چگونه خواهد بود؟
 

غگل طی هفته گذشته کانال صعودی چند سال خود را از دست داد و می‌شود با اطمینان گفت که روند صعودی که در دو سال گذشته شکل گرفته بود تمام شده است. سهم در قیمت 590 تومان مقاومت هندسی داشت که بعد از چند بار تست این محدوده موفق به عبور از آن نشد و در روند نزولی قرار گرفت تا اینکه روز گذشته به حمایت هندسی 400 تومان رسید و با برگشت قیمت مواجه شد.

حفظ محدوده 400 تومان برای سهم غگل به عنوان یک حمایت هندسی، حیاتی است که اگر قیمت به این محدوده برگردد و از آن عبور کند شرایط برای سهم بحرانی می‌شود. در این صورت هدف اول سهم در مسیر اصلاح بر روی 330 تومان در فیبوی 0.23 بسط قرار دارد. اما در صورت حفظ 400 تومان مسیر قیمت برای رسیدن به 480 تومان در گام اول و 590 تومان در گام دوم مهیا می‌شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد