با 5 میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

با 5 میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های 5 میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در تهران را با سرمایه 5 میلیارد تومان دارید، انتخاب‌های متنوعی در مناطق و محله‌های مختلف پایتخت پیش روی شما قرار دارد. در این گزارش منازل 5 میلیاردی تهران را معرفی کرده و مورد بررسی قرار میدهیم.

واحد آپارتمانی 114 متری در محله طرشت درحالی که 30 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خوابه باشد، ارزشی بالغ‌بر 4 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.

با سرمایه 5 میلیارد تومان میتوانید آپارتمانی 20 ساله در محله گیشا (کوی‌نصر) با متراژ 92 متر و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در محله سهروردی با متراژ 81 متر و سنی حدود 21 سال درحالی که 2 خوابه باشد در روز های گذشته معادل 5 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد دیگری در همین منطقه با سنی معادل 20 سال و متراژ 86 متر و 2 اتاق خواب معادل 4 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی در محله شهرک‌ولیعصر با متراژ 122 متر با توجه به اینکه تنها 3 سال از ساخت این ساختمان میگذرد و این واحد 2 خوابه است، به بودجه‌ای بالغ‌بر 4 میلیارد و 900 میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق غربی تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی 90 متری در محله پونک با سنی حدود 21 سال و 2 خوابه را با سرمایه‌ای معادل 5 میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی 72 متری در همین محله با سنی معادل 13 سال و 2 اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل 4 میلیارد و 900 میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی نوساز در محله سلسبیل با متراژ 95 متر درحالی که این واحد 3 خوابه است، مبلغی بالغ‌بر 4 میلیارد و 960 میلیون تومان است.

با سرمایه 5 میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد