اگر سهام اپال دارید، بخوانید (18فروردین)/ عقبگرد قیمتی اپال

اگر سهام اپال دارید، بخوانید (18فروردین)/ عقبگرد قیمتی اپال

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با افت قیمت 1.5درصدی مواجه شد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی حدود 1.5 درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد 17,640ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 1.5درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 13میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 17,640ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به رقم 23میلیارد تومان رسید. همچنین 60درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و 40درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را حقیقی‌ها به فروش رساندند.

«اپال» امروز متعادل معامله شد. هم‌گروهی‌های این نماد نیز سرخ‌پوش شدند. گفتنی است سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس چهارشنبه 6اسفند عرضه اولیه شد. این نماد تا یک هفته بعد از عرضه اولیه نیز رشد کرد اما روز چهارشنبه 13اسفند، صف خرید آن عرضه شد و شنبه 16اسفند با افت قیمت مواجه شد. با این حال پس از دو روز سرخ‌پوشی، دوباره به روند صعودی خود بازگشت و تا روز 26اسفند رشد کرد. سپس این نماد آخرین روز بورس 99 را با سرخ پوشی ترک کرد. همچنین دو روز ابتدایی سال1400 را به روند سرخ نزولی خود ادامه داد و پس از آن سبز پوشید. این نماد هفته جاری را با افت قیمت آغاز کرد و دو روز گذشته سبزپوش شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد