بیشترین ارزش معاملات سهام (17آبان) / خودرویی‌ ها بیشترین ارزش معاملات امروز را به نام خود زدند

بیشترین ارزش معاملات سهام (17آبان) / خودرویی‌ ها بیشترین ارزش معاملات امروز را به نام خود زدند

امروز معامله‌گرها 380میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 2.2درصد از کل سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و 100میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «خساپا»، «شستا»، «نوری» و «کالا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل 380میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست به دست شد، سهام سایپا پس از معاملاتی به ارزش 270میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام کمک‌فنر ایندامین (خکمک) با رشد 11.4درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و 180میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 630میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 2.2درصد از کل سهام رادیاتور ایران‌ (ختور) معامله شد، 10نماد برتر سهم 33درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 26نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد