اولین جزییات از بورس 25 خرداد / تاثیر مثبت بانکی‌ها در شاخص کل

اولین جزییات از بورس 25 خرداد / تاثیر مثبت بانکی‌ها در شاخص کل

بازار در نیمه اول معاملات امروز 25 خرداد 1400، ارزش معاملات به 673 میلیارد تومان رسید. و گروه‌های پالایشی، بانکی و خودرویی تاثیر مثبتی در شاخص کل گذاشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز با 0٫36 درصد رشد و چهار هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و 154 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با 0٫4 درصد منفی و 141 واحد افت در محدوده 376 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم در نیم ساعت ابتدایی بازار به 673 میلیارد تومان رسید.

امروز نمادهای «فارس»، «خودرو» و «شپنا» از نادهای مثبت در بازار و نمادهای «فملی»، «تنوین» و «وسخوز» از نمادهای منفی و موثر در شاخص کل هستند. بیشترین تراکنش در نیم ساعت ابتدایی بازار برای «خودرو»، «ولکار» و «غکورش» ثبت شد.

«خودرو» و «خگستر» به صف خرید نشستند و فراورده های نفتی امروز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.«شپنا»،«شتران»،«شبریز»،«شسپا»«ونفت» و «شاوان» مثبت و متعادل و «شپاس»، «شراز»، «شرانل» و «شبهرن» با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.

نماد معاملاتی شرکت های بهساز کاشانه تهران«ثبهساز»،معدنی و صنعتی چادرملو«کچاد»،داروسازی زاگرس فارمد پارس«ددام»،بانک پارسیان«وپارس» با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

امروز همچنین نمادهای گروه بانک هم سبز پوش کار خود را آغاز کردند و «وبملت» و «وتجارت» در صدر این گروه قرار گرفتند.

در پیش‌گشایش بورس امروز هم نماد «ولکار» با 626 میلیون برگه سهم در صدر برتین تقاضاهای بورسی قرار گرفت و نماد «خزر» با 19 میلیون برگه سهم در صدر بیشترین عرضه و بیشترین صف فروش بود.

 

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد