قیمت مسکن در اصفهان / کدام مناطق نصف جهان برای اجاره‌نشینی ارزان‌تر هستند؟

قیمت مسکن در اصفهان / کدام مناطق نصف جهان برای اجاره‌نشینی ارزان‌تر هستند؟

بر اساس قیمت فروش و رهن مسکن در اصفهان لیستی از مناطق ارزان اصفهان برای خرید و اجاره آپارتمان تهیه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،بر اساس داده‌های دریافتی از سایت دیوار، جدولی از متوسط قیمت خرید و اجاره مسکن در برخی از مناطق ارزان اصفهان به دست آمده است.

طبق اطلاعات موجود در جدول زیر، اجاره در شهر جدید بهارستان برای یک آپارتمان 80 متری حدود 2٫5 میلیون تومان است. فولادشهر با متوسط قیمت 1٫7 میلیون تومان ماهانه ثبت شده است که هر دو این مناطق از مناطق ارزان اصفهان برای اجاره‌نشینی البته در حومه شهر هستند.

همچنین نرخ اجاره ماهانه در ملک شهر اصفهان حدود 4٫4 میلیون تومان ثبت شده است. محله اشراق با اجاره 4٫3 میلیون تومان ثبت شده است که در کنار محله ملکش شهر در بین مناطق موجود در در جدول زیر از نرخ اجاره بالاتری برخوردار هستند.

هزینه خرید مسکن

یکی از مناطق ارزان اصفهان برای خرید خانه شهر جدید فولادشهر است که با متوسط قیمت 5٫2 میلیون تومان برای هر متر مربع خانه ثبت شده است.

همچنین نرخ خرید مسکن در شهر جدید بهارستان 10 میلیون تومان برای خرید خانه در حومه شهر اصفهان ثبت شده است.

هچنین نرخ خرید خانه در محله ملک شهر اصفهان 13٫6 میلیون تومان برای هر متر خانه اعلام شده است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید و اجاره مسکن در برخی از مناطق اصفهان و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر اصفهان و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

آخرین اخبار بورس و اقتصاد