افزایش قیمت دلار امروز 16 شهریور / قیمت دلار امروز چقدر شد؟

افزایش قیمت دلار امروز 16 شهریور / قیمت دلار امروز چقدر شد؟

قیمت دلار در صرافی ملی و در بازار آزاد امروز عملکرد مثبت داشت و با افزایش قیمت همراه بود. نرخ ارز در صرافی ملی امروز به 26 هزار و 737 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با افزایش همراه بود و به قیمت 27 هزار و 220 تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی امروز حدود 50 تومان افزایش قیمت داشت و به 26 هزار و 737 تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز 16 شهریور 26 هزار و 400 تومان اعلام شد.

شایعه‌ مهم برای قیمت دلار

با وجود روند نزولی 200 تومانی قیمت دلار در روز گذشته و کاهش این قیمت به 26980 تومان اما شایعه‌ای درباره رد سفر احتمالی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران وجود داشت که کمی بازار را تحریک کرد. این در حالیست که وزارت خارجه ایران شب گذشته رسما از ادامه مذاکرات خبر داده است.

روز گذشته در ساعات انتهایی روز شایعاتی درباره رد سفر احتمالی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران وجود داشت. طبق ادعای روزنامه دنیای اقتصاد، خبرنگار روزنامه وال‌استریت ژورنال عنوان کرد: «شنیده‌ام که پاسخ ایران به درخواست رافايل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای دیدار جهت مذاکره و همچنین اجازه دسترسی بازرسان آژانس به دستگاه‌های نظارتی منفی بوده است.»

اما این درحالیست که شب گذشته وزیر امور خارجه ایران رسما اعلام کرد: به هیچ وجه از مذاکره فاصله نخواهیم گرفت.

امیر عبداللهیان گفته است: دولت سیزدهم مذاکره را یک ابزار موثر دیپلماسی می‌داند و به هیچ وجه از مذاکره فاصله نخواهیم گرفت. همان طور که در دیدار با آقای مورا تاکید کردم، ما مذاکره با نگاه مثبت و فرصت به دیپلماسی باور داریم. اما معتقدیم مذاکره برای مذاکره نفعی برای ملت ایران و هیچ یک از طرف‌ها نخواهد داشت. آمریکایی‌ها صدمه اصلی را به برجام وارد کردند و نه تنها متهم، بلکه مجرم اصلی در نقض برجام هستند. ما به مذاکره حکیمانه، متین و تامین کننده حقوق ملت قايل هستیم و فعالانه در این زمینه عمل می‌کنیم. (ایسنا)

مطالعه بیشتر: شایعه‌ مهم برای قیمت دلار/ خریداران دلار احتیاط کنند!

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد