سنگین ترین صف های خرید و فروش / همزمان با آغاز آذر ماه شستا در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

سنگین ترین صف های خرید و فروش / همزمان با آغاز آذر ماه شستا در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

خالص سفارشات فروش سهام به 420میلیارد تومان می‌رسد. «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف تابا به 6درصد کل تعداد سهام آن می رسد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 755میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 335میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 420میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شستا»، «شگویا» و «دپارسح» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی 390میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «دپارسح»، «وسخوز» و «وشمال» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 630میلیارد تومان (83درصد کل) و 10صف فروش برتر 205میلیارد تومان (61درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 12نماد و حجم صف‌های فروش در هفت نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت تابان نیرو سپاهان با نماد (تابا) به 6درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 390میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 110میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش 75میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد